مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

شرط پوگبا برای تمدید با منچستر: رانگنیک باشد، من هم هستم!

  • کد خبر: ۹۷۵۰۰
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
شرط پوگبا برای تمدید با منچستر: رانگنیک باشد، من هم هستم!
پوگبا شرط تمدید قراردادش با منچستریونایتد را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پل پوگبا آماده است تا در صورت ادامه حضور رالف رانگنیک روی نیمکت این تیم در اولدترافورد بماند. قرارداد ستاره فرانسوی با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما هنوز هیچ قرارداد جدیدی بین آن‌ها به امضا نرسیده است.

رانگنیک پس از اخراج اوله گونار سولسشر در ماه دسامبر، جانشین این مربی روی نیمکت یونایتد شد و پوگبا که در طول این مدت در حال طی‌کردن روند درمان مصدومیتش بوده، هنوز فرصت بازی تحت هدایت این مربی آلمانی را پیدا نکرده است. پیش‌از این برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که این هافبک فرانسوی آخرین پیشنهاد تمدید قراردادی را که از‌سوی یونایتد در اواخر تابستان گذشته به او ارائه شده، رد کرده و آماده است تا از این تیم جدا شود.

اما حالا نشریه انگلیسی سان خبر داده که پوگبا چنان تحت‌تأثیر رانگنیک قرار گرفته که آماده است در تصمیمش کاملا تجدیدنظر کند و قرارداد جدیدی را با باشگاه منچستریونایتد به امضا برساند. گفته می‌شود این مربی آلمانی توانسته است با مطرح‌کردن برنامه‌هایی که برای پیشرفت این بازیکن و تیم یونایتد در نظر دارد، به‌شدت پوگبا را تحت‌تأثیر قرار دهد و به‌نوعی او را وارد تیم خود کند. این موضوعی است که ژوزه مورینیو و سولسشر در انجام آن ناتوان بودند.

به نظر می‌رسد رانگنیک توانسته است این ملی‌پوش فرانسوی را متقاعد کند که یک خط میانی و یک تیم می‌تواند حول محور حضور او در میدان در فصول آینده ساخته شود و از او خواسته است که به یکی از بازیکنان اصلی تیم در پشت‌صحنه نیز تبدیل شود. از‌سوی‌دیگر، بعضی از رسانه‌های انگلیسی نیز مدعی شده‌اند که مدیران یونایتد هم جست‌وجویشان برای پیدا‌کردن سرمربی در فصل آینده را متوقف کرده‌اند و در حال بررسی شرایط ادامه همکاری با رانگنیک پس از پایان این فصل هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->